Monday 23 May 2011

Happy Birthday yang ke-22,my BestFren..Adelina Begey!!!


Bersamaan dengan 23 Mei 2011,cukup2 kawan ku,Adelina Begey menganjakkan dirinya ke usia yang lebih 'TUA' (hohohohohohohoho..mengakula anda..hehe)..Jujurla my fren..aku selalu keliru ni birthday ko bila ..antara bulan 4 or bulan 5..(almaklumla..selalu makan maggi)heehehe-jangan mare..Tujuan beta menulis post ini adalah untuk mengucapkan hepy birthday kepad my bestfren a.k.a budak kuat membuli..Adelina Begey...Da bulih dipanggil kakak ko tu amoi..hahaha...Aku harapla ko cepat2 la kawen dari aku supaya dapat aku makan kek kawen ko..Berkenaan belanja2 ni..len kali la..(kalo aku da kawen prince Harry la aaarrr..hehehe.).Jagala diri baik2 di negara orang itu..Also..dun forget me..ur cute and beautiful fren..Once again..Happy Belated Birthday my Frenn!!!..I LAP2 YOU.. ^______^

P/s:aku culik gambar ko dr Fb...ko jgn sue2 aku plak..hehehe..xde duit ni..ehe..

1 comment: