Saturday 16 April 2011

The one that i love (part 2)

Ini lelaki la yang merubah segala nya pasal diri ku.Dari bad girl (suka men2,playgirl,minum) to good girl(well,xla good sangat)cuma dia made me a better girl. He the one who show me how to appreciate love..teach me to trust(still trying though!!).

Mostly,he is the one who i love the most.Dulu bukan aku suka dia pun tu..benci adala..coz dia nampak berlagak...prasan ensem...sumbung...Tiap kali tengok muka dia pun rasa menyampah...kan dulu aku jahat.Tp itula,org ckap,jgn men dgn api..nanti membakar diri..Dari benci itula..bertukar jadi sayang yang teramat sangat...Jadi,aku rasa bertuah sangat jumpa ni budak...hehe..sebab dia la sakit..dia la..kegembiraan ku..Macam cerita Sinetron Indonesia ba kisah cinta kami ni...panjang btul episodnya..mcm2 jadi..masing2 keras kepala.Kalo nak dikaitkan dgn lagu..Lagu paling sesuai ialah lagu eminem ft rihanna "Love the Way U Lie"~ coz masing2 still need lagi even itu org kdg2 menyakitkan hati..tapi kalo tanpa dia,aku rasa mau mati pun ada..

Kalo dia merajuk...cumil betul..rasa mok cubit tu pipi..tapi kalo nak pujuk kena mandi bunga dulu..degil betul...hahaha..tapi it ok..aku tetap sayang juga even tak bgtau depan2..kalo dia cemburu,emmm..lagila..kalah gunung merapi tu..meletup!! Tapi aku buat dek je sambil pujuk coz aku tau aku xbuat salah.Ape2 pun,akan diceritakan dengan lebih lanjut in next post.(to be continued).Now,aku cuma nak bgtau ni la org yang bertahta dihati ku..Dia yang banyak bagi peluang untuk aku berubah untuk jd seseorang yang betul2 berguna..kerana dia la,aku tinggalkan perangai lama.He is my one and only one..<3 Love ya..Mr R

No comments:

Post a Comment